Service en advies
Hulp nodig bij het selecteren van de juiste batterij? Vaak is het lastig in te schatten hoeveel energie er wordt verbruikt en welke batterij nodig is. Wij denken graag mee om te komen tot de best passende oplossing. Daarnaast kunnen we helpen bij het bepalen van de stroombehoefte en een stroomplan opstellen dat past bij een project, festival of evenement.
Kom je er niet uit? Bel ons op +31 10 307 4678 of mail naar info@rentabattery.nl voor advies. Wij helpen je graag verder!
Maatwerk
Het inzetten van batterijcontainers vraagt om
maatwerk. Rent a Battery staat waar nodig 24/7 voor klanten klaar om service en
onderhoud te leveren tijdens de projecten. Hierbij verzorgen wij het hele
traject van start tot eind.
> Er vindt een inventarisatie plaats om de stroombehoefte te bepalen en het
stroomplan op te stellen;
> Wij verzorgen de in bedrijf stelling, waarbij de batterijcontainers op de
juiste wijze aangesloten en ingesteld worden;
> Gedurende het project houden wij met real time monitoring continu de status
en prestaties van onze systemen in de gaten;
> Na afloop van ieder project verzorgen wij een rapportage met daarin een
overzicht van de prestaties.
FAQ draagbare batterijen
Welke
batterij heb ik nodig?
Dit hangt af van het vermogen (in Watt) dat je apparatuur vraagt en hoe lang je
de apparatuur wilt gebruiken. Op vrijwel elk apparaat is een sticker aanwezig
die aangeeft hoeveel Watt er nodig is.
Voorbeeld:
Een TV vraagt 180W en deze dient zes uur aan te kunnen staan. Dit vraagt 6*180
= 1180 Wattuur, oftewel ongeveer 1.2kWh aan energie.
Onze Beaver met een capaciteit van 1.5kWh
zou hier de beste optie zijn.
Hoe
lang kan ik mijn apparatuur van stroom voorzien met een batterij?
Dit hangt af van het
vermogen (in Watt) dat je apparatuur vraagt. Door de capaciteit van de batterij
(in kWh) te delen door het vermogen, kan je berekenen hoeveel uur je je
apparatuur van stroom kan voorzien.
Voorbeeld: Bij een Beaver met een capaciteit van 1.5kWh en een apparaat met vermogen van 50W is er 1500/50= 30 uur aan stroom beschikbaar.
Worden
de batterijen vol geleverd?
Ja! De batterijen
worden met een volle accu geleverd/opgehaald. Mocht je de batterijen voor een
langere tijd huren, dan wordt een oplader bijgeleverd.
Zijn
alle batterijen bij alle pick-up points beschikbaar?
Nee. Bij onze
hoofdvestiging in Schiedam zijn alle draagbare batterijen uit voorraad
leverbaar. Op onze andere locaties hebben we een beperkte voorraad. Neem vooral contact met ons op om te na te gaan of onze
voorraad aan uw vraag voldoet. In overleg kunnen we wel andere modellen of grotere aantallen
leveren vanaf de pick-up points.
Kan
ik korting krijgen als ik voor langere periodes of grotere aantallen huur?
Ja dat is mogelijk.
Neem contact met ons op om staffelkortingen te bespreken.
Kan
ik mijn bestelling annuleren en welke kosten gaan daarmee gepaard?
In onze algemene voorwaarden is het volgende opgenomen over annuleren:
Huurder kan, tenzij anders is overeengekomen, de overeenkomst tot twee weken voor tijdstip van de terbeschikkingstelling van het huurobject schriftelijk kosteloos annuleren, tenzij hier in de offerte uitdrukkelijk een andere termijn voor is opgenomen. Bij het bevestigen van een offerte gaat huurder akkoord met de annuleringskosten zoals hieronder weergegeven:
- 20% van het orderbedrag, wanneer annulering plaatsvindt uiterlijk 14 dagen voor het tijdstip waarop het huurobject aan huurder ter beschikking gesteld wordt.
- 50% van het orderbedrag, wanneer annulering plaatsvindt uiterlijk 7 dagen voor het tijdstip waarop het huurobject aan huurder ter beschikking gesteld wordt.
- 80% van het orderbedrag, wanneer annulering plaatsvindt tussen 7 en 1 dagen voor het tijdstip waarop het huurobject aan huurder ter beschikking gesteld wordt.
- 100% van het orderbedrag, inclusief eventueel gemaakte transportkosten, indien de annulering plaatsvindt op de dag waarop het huurobject aan huurder ter beschikking gesteld wordt.